دوست داشتن
هر کسی را به اندازه ای که میفهمد دوست بدار
" تقدیم به تو که می فهمی"
پ.ن.خیلی وقت پیش یکی از دوستام یه کتابی بهم هدیه داد که این جمله اولش حک شده بود،تو اون مقطع زمانی درکه معنیش برام سخت بود شایدم اصلا به نظرم احمقانه بود،اما الان دارم لمسش می کنم و ایمان دارم که هر کسی دوست داشتن رو نمیفهمه.
+ نوشته شده در یکشنبه دوم اسفند ۱۳۸۸ ساعت 16:0 توسط هانیه
|
به من بگو نگو ، نمیگویم ، اما نگو نفهم ، كه من نمی توانم نفهمم ، من می فهمم .