.........
.....
زندگی را دور بزن و آن گاه که بر فرازبلند ترین
قله ها رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه
هایی کن که پایت را خراشیدند
پ.ن.گفتم دیگه خیلی نوشته هام ناامید کننده شده یه مطلب امیدوار کننده بذارم![]()
+ نوشته شده در یکشنبه چهارم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 16:36 توسط هانیه
|
به من بگو نگو ، نمیگویم ، اما نگو نفهم ، كه من نمی توانم نفهمم ، من می فهمم .